نرم افزار crm چیست؟

 

این واژه مخفف عبارت Customer Relationships Management به معنای مدیریت ارتباط با مشتریان می باشد. نرم افزار CRM به عنوان ابزار تکنولوژیکی قوی به کمک شما آمده و درجمع آوری اطلاعات شما از مشتریان، افزایش سرعت عمل شما در پاسخگویی به آنها که در نهایت به جلب رضایت مشتریان خواهد انجامید و افزایش میزان فروش کمک خواهد کرد. در یک عبارت خلاصه تر می توان گفت نرم افزار CRM خود تخصصیست که در آن سه عامل مشتری، فرآیندها و تکنولوژی به موازات هم  و همه در جهت رسیدن به هدفی واحد که بهینه سازی ارتباط مشتریان با یک سازمان یا واحد تولیدی می باشد در حرکتند. شرکت ایده آل پردازش دایا البرز یک نرم افزار اتوماسیون اداری رایگان ارائه داده که شما میتونید از آن استغاده بکنید.

 نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

نرم افزار crm، به عنوان یک ابزار کاربردی جهت پیگیری و حفظ ارتباط یک کسب و کار با مشتریان آن ایجاد شده است .در واقع مهمترین دستاورد سی آر ام   تعامل و ارتباط با  مخاطب و پاسخگویی به موقع برای جلب اعتماد و تبدیل او به یک مشتری وفادار است که در نهایت منجر به کسب سودآوری حاصل از تکرار خرید خواهد شد. به طور کلی نرم افزار crm با اتوماتیک کردن فرایند ها، قابلیت پیاده سازی درست جریان مدیریت روابط با مشتریان در یک سازمان را ممکن می سازد و به واسطه افزایش سرعت عمل، دقت و بهبود کیفیت تعاملات تجاری با مشتری، باعث فروش بیشتر محصول یا خدمات یک شرکت خواهد شد.

نرم افزار crm چیست

مدیریت ارتباط با مشتری که نرم افزار سی آر ام  می باشد می تواند بیشتر و بهتر از یک  نرم افزار عمل کند، یک استراتژی  که می تواند در ابعاد مختلف به مشتری مداری شرکت و کسب و کارها کمک زیادی کند. مثلا شما برای کسب و کار خود یک لیستی از مشتریان در دست دارید که به صورت دوره ای با سازمان شما ارتباط داشته و یکی از محصولات یا خدمات شما را درخواست کرده و خریداری می نماید. در تلفن همراه کارمندان شرکت شماره تماس این مشتریان ممکن است ذخیره شده باشد و همین امر یک تهدید جدی برای کسب و کار  خواهد شد. زیرا در صورت خروج کارمند از سازمان شما بخشی از مشتریان خود را از دست خواهید داد شما می توانیدبا داشتن یک نرم افزار سی ار ام، علاوه بر داشتن یک بانک اطلاعاتی قدرتمند از مشتریان به سابقه ارتباط آن ها با سازمان شما نیز بپردازید.

 

نرم افزار CRM چیست ؟

نرم افزار مدیریت مشتریان رایگان CRM یا همان مدیریت ارتباط با مشتریان میباشد که یک استراتژی تجاری طراحی شده ای است تا از هزینه ها  کاسته و باعث افزایش منافع یک سازمان در راستای استحکام وفاداری به مشتریان باشد. یک سیستم نرم افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتریان درست، اطلاعاتی از تمامی منابع داخلی و منابع مرتبط خارجی یک سازمان برای پشتبانی کردن یک مشتری  به همراه خواهد داشت. نرم افزار CRM مشتریان را در یک سیستم یکپارچه بازاریابی ، فروش و پشتیبانی در هر نقطه ای که قرار دارند پوشش میدهد و در سریعتر  رسیدن در اهداف های نهایی یک سازمان در این سه هدف  یاری خواهد داد .

 

سه عنصر اصلی در یک نرم افزار CRM موفق وجود دارد

  1.  افراد
  2.  روند کار
  3.  تکنولوژی یا فن آوری

 

سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در قالب یک نرم افزار  به معنای مفهوم ارتباطات داخلی و خارجی  یک سازمان، برمحور فلسفه مشتری مداری در کل امور یک سازمان تأکید و هدایت آن را به عهده میگیرد. بالا بردن سطح فروش با استفاده از تاکتیتهای استراتژی بازرایابی و فروش برای به وجود آوردن سطح رقابتی برای اعضای یک سازمان از مزایای دیگر استفاده یک نرم افزار CRM در سازمان ها و شرکت ها می باشد.

  نرم افزار مدیریت مشتری رایگان

در حال حاضر رشد و پیشرفت تکنولوژی با روش های قدیمی مدیریت مشتری و بازاریابی امکان پذیر نیست لذا اغلب  شرکت ها و سازمان ها و کسب و کار ها بدنبال یک نرم افزار CRM، برای سازماندهی امور و مدیریت ارتباط با مشتریان هستند. نرم افزار CRMمجموعه ای از ابزارها را در بر می گیرد که با اجرای استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری را در بخش های مختلف سازمان از جمله بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش و… با محوریت مشتری انکان پذیر می کند. این نرم افزار در رسیدگی به حساب های مشتریان خود، پیگیری صحبت های پیشین با مشتریان و تهیه گزارش های متنوع از سیستم فروش و بازاریابی به شما کمک بزرگی خواهد کرد و منجر به صرفه جویی در وقت افراد خواهد شد.

در صورتی که  در این خصوص توجه کنید متوجه سیلی از نرم افزار های گوناگون CRM   خواهیم شد که برای اغلب آنها می بایست هزینه ای در نظر گرفته شده و پرداخت گردد که در صورتی که به دنبال قابلیت های بیشتر و افزونه های اضافی هم باشید هزینه نهایی افزایش خواهد یافت.اما در این میان، نرم افزار های مدیریت مشتری هم وجود دارند که کاملا رایگان اند و به راحتی می توان دانلود کرد. شرکت های زیادی اقدام به ارائه رایگان نرم افزار سی آر ام کرده، که بهترین نرم افزار CRM یعنی  Microsoft   dynamics crm  را در اختیار متقاضیان قرار دهند و با ارائه محصولات و راهکار ها و خدمات منحصر بفرد، بهترین تجربه را در کسب وکارتان برایتان رقم خواهد زد.نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری  Microsoft Dynamics 365 CE یک نرم افزار بازاریابی ، نرم افزار فروش و نرم افزار خدمات مشتریان میباشد که اموری مانند  برنامه‌ریزی کاری و زمان‌بندی کارمندان، تحلیل محصولات، بازخورد مشتریان و تهیه جداول مالی را پوشش می دهد.

 

برای اطلاع بیشتر درباره نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب به این صفحه مراجه کنید. 

https://www.businesssoftware.ir/blog/post/503/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-crm-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA